lördag 24 oktober 2009

Första.. Andra.. Tredje..



..och jag är helt såld!

Trägen vinner som bekant. Efter en svettig budgivning på Lauritz är jag numera nöjd ägare till två hyfsat ovanliga karmstolar, och vad bättre att inleda mitt bloggande med än detta karismatiska gustavianska par!? Lief Almont saluför fantastiskt nog fem stolar som är identiska med mina. Hans har framskrapad originalfärg, och förhoppningsvis finns sådan kvar även på dessa två..

Helgen spenderas i, för tiden, vanlig ordning på Cirkus i Stockholm, där jag sliter arslet av mig i Cats. Blod, svett, lite tårar och en jäklarns massa skratt!

Trägen vinner.. som sagt.

1 kommentar:

  1. Underbart vackra, verkligen. Förresten har du en spegel här hemma som står och lutar sig mot vår sovrumsvägg...När hämta denna tro?

    Kram

    SvaraRadera