lördag 28 november 2009

Antik-Fredag..


..ett av mig myntat uttryck, och idag drog Sofie Ödmann med mig till Garbo Interiors som haft nypremiär! Måste säga att jag blev imponerad.. De nya lokalerna är fantastiska, sortimentet likaså och framförallt har de två kvinnorna som förestår butiken en alldeles utomordentlig och oklanderlig känsla! Har varvas friskt och generöst med förnäma antikviteter i original, vintage möbler, antikviteter i nyproduktion, antika och nya textilier, tavlor, mattor, växter och så nytillskottet Diesel HomeCollection som faktiskt har en del snygga grejer. Mycket väl värt ett besök!! På bilden en av de saker i butiken jag föll pladask för, en makalös köpmansdisk, och hade jag 50 laxar över hade bristen på lådor i mitt liv varit fixad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar