fredag 29 januari 2010

Något av det första jag ska göra..


..när jag kommer hem till Skåne igen är att åka ut till Kabusa och hälsa på Gunnar och Ulla, och underbara Naeslund Antikviteter!
I mitt allra första inlägg i den här bloggen skrev jag om ett par spännande gustavianska karmstolar jag köpt och nu har Gunnar skrapat fram originalfärgen! Har än så länge bara sett resultatet på bilden ovan men visst ser det lovande ut? Det ser i alla fall väldigt mycket ut som de fem stolarna Lief Almont saluför och det var ju det jag hoppades på..

Det var ett tag sedan jag var hos Naeslunds sist så det ska bli väldigt spännande att se vad nytt som kommit in i butiken.. och det brukar alltid vara en hel del! Sen hoppas jag såklart att det bjuds på go-kaffe och skitsnack.. och kanske kanske att dom kollat igenom den där "Magnus-högen" av saker jag ville ha sist jag var där men som dom inte var säkra på om dom ville sälja..

1 kommentar: