onsdag 5 januari 2011

Gårdagen spenderades..




..i underbara Köpenhamn. Det var lite smått otroliga fem år sedan vi sågs senast men gammal kärlek rostar som bekant aldrig, och jag hann med att besöka varenda en av mina favoriter! Däribland givetvis Atelier September. Lyckades även sniffa upp och stifta en ny och väldigt trevlig bekantskap, en inredningsbutik där svenska och franska antikviteter från 17- och 1800-talet utgör en stor del av sortimentet. Mer än så kan jag inte avslöja, inte förrän jag tömt stället på alla guldkorn.. ;)

bilder av Susan Serra

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Läste om din blogg i barometern (Kalmar läns tidning) och jag ser redan nu att din blogg kommer att hamna på min favoritlista.
    Mvh
    Sofie

    SvaraRadera
  2. ljuvliga bilder...Copenhagen måste jag besöka ofta för att få energi i vardagen..gott att åka till och gott att lämna;))

    golvet på din header är ljuvligt..mörka bordet i bakrunden på första bilden ser mycket intressant ut....mmm

    Vida

    SvaraRadera
  3. HI Magnus,

    I don´t understand a word , but I think you show us a very nice antique shop...love those
    chairs ...
    Have a great day,
    best wishes,
    Sanne

    SvaraRadera
  4. De kantiga tallrikarna i nedre högra hörnet på nedersta bilden var ju helt fantastiska. Ser så sköra så sköra ut men har ändå överlevt i alla år!

    SvaraRadera
  5. Wonderful pictures on your blog - i love the Gustavian style....thanks for all your inspiration,

    Jade

    SvaraRadera
  6. Härliga Köpenhamn är fantastiskt:) Om du nu ska fylla på med guldkorn kan jag överta några av dina;-)

    kram kråke

    SvaraRadera
  7. Vilka fina bilder och fin blogg :) Kram Anna

    SvaraRadera