lördag 19 mars 2011

Härligt, härligt..


..men farligt, farligt är det att gå på mässa. Speciellt om ens hjärta är väldigt svagt för väldigt vackra saker.. och nog var där en handfull grejer värda att lemlästa för på Antikmässan i Brösarp!
Tyvärr är jag ägare till en iPhone med galet kass kamera så det blir tyvärr bara ett bildbevis, föreställande en fantastisk ljuskrona med en sisådär 400 år på nacken som var en av mina absoluta favoriter i år!
En annan liten favorit fick följa med hem, en grej som utstrålar så sällsynt mycket kärlek att jag föll huvudstupa! Men den får ni se en annan gång..

2 kommentarer:

  1. Ja vilken Härlig ljuskrona!!
    Och så spännande att se vad som följde med dig hem. :)

    SvaraRadera
  2. Härligt Magnus!
    Jag skulle varit där idag men satt uppe & gjorde upp bröllopsplaner med en vän till tre så jag får köra ner imorgon istället. Är sååå spänd & hoppas få se mycket fint! Längtar till Österlen & få göra vårskriket ;)
    Kram

    SvaraRadera